Livrare și Retur
Livrare și Retur
A) Repere generale privind expedițiile:
A.1) Toate produsele vândute de noi vor fi ambalate și etichetate corespunzător specificațiilor, urmând să fie livrate prin intermediul partenerilor de curierat.
A.2) Toate coletele expediate de noi vor avea o durată de transport previzibilă.
A.3) Vom folosi ambalaje care să nu permită accesul la conținutul coletelor și care să nu permită vizualizarea conținutului din interiorul coletelor.
A.4) Toate cutiile folosite de noi vor asigura integritatea produselor ambalate.
B) Modalități de plată:
- B.1) Plata cu cardul – Prin intermediul procesatorului de plăți naționale și internaționale, Stripe, folosind formularul din pagina de redirecționare.
C) Moneda plății:
C.1) Pentru produsele comercializate pe teritoriul României, subscrisa nu acceptă decât plata în moneda națională Leu (RON).
C.2) Pentru produsele comercializate la nivel european, subscrisa acceptă plata în moneda națională a statului de destinație sau moneda Euro (EUR).
C.3) Pentru produsele comercializate în afara României ori Uniunii Europene, subscrisa acceptă plata în moneda națională Leu (RON) / Euro (EUR).
D) Durata livrărilor:
D.1) PosterUp nu poate estima un termen de livrare exact în baza prezentei politici, cu toate acestea, noi asigurăm expediția în termen de 5-7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, transportul efectiv de la depozitul subscrisei către clientul final revenind societăților de curierat contractante.
D.2) În general, produsele PosterUp ajung la clienții noștri în termenul menționat, însă în perioadele aglomerate, cum sunt sărbătorile, durata de livrare se poate prelungi.
D.3) Situația în care un produs nu ajunge (sau ajunge cu întârziere la destinatar), nu atrage în nicio situație răspunderea subscrisei, aceasta neavând niciun fel de control asupra transportatorului ci doar asupra pregătirii și predării coletului în vederea expedierii către Client.
D.4) Răspunderea pentru coletele deteriorate în timpul transportului aparține transportatorului.
D.5) PosterUp solicită tuturor clienților, prin intermediul prezentei politici, ca în situația în care aceștia primesc colete avariate, să aducă la cunoștința subscrisei situațiile constatate.
D.6) Orice reclamație cu privire la un colet ajuns la destinatar într-o stare nesatisfăcătoare va fi însoțită de imagini video/fotografii, precum și de informații privind numărul de înregistrare al expediției și procesul-verbal de constatare a pagubelor.
D.7) În urma sesizărilor, subscrisa va solicita lămuriri cu privire la cauzele avariilor ce vor fi comunicate în cel mai scurt timp reclamantului.
D.8) În situația în care coletul se dovedește că a fost avariat pe durata transportului din vina subscrisei, aceasta va expedia o nouă comandă către Client.
D.9) Termenul de soluționare a unei solicitări este de maximum 30 de zile.
E) Politica de retur:
E.1) PosterUp acceptă retururi în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
E.2) Costurile de retur sunt suportate de către PosterUp, însă doar în cazul în care produsul este deteriorat sau defect la primirea coletului.
E.3) Retururile nu sunt acceptate în cazul în care clientul se răzgândește în privința designului posterelor sau dacă acestea nu corespund unor așteptări subiective care nu au legătură cu calitatea produsului.
E.4) Reclamațiile legate de retur trebuie însoțite de fotografii clare care să demonstreze defectul și de numărul comenzii.
Pentru informații suplimentare, contactați-ne la adresa: contact@posterup.ro.